رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: در دو سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال خدمات درمانی با تعرفه خیریه به بیماران نیازمند ارائه کرده است.

مرضیه فیصل رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد با بیان اینکه این بیمارستان با تعرفه خیریه به بیماران نیازمند خدمات رسانی می‌کند، گفت: در دو سال گذشته بیمارستان موقوفه گودرز حدود ۱۶ میلیارد ریال به بیماران بی بضاعت و محروم جامعه تخفیفات درمانی ارائه کرده است.

او با اشاره به اینکه بخش ان آی سی یو این بیمارستان، بخشی ویژه با امکانات بسیار بالا و تجهیزات بروز است، افزود: بخشی از هزینه راه اندازی بخش ان آی سی یو از سوی خیرین و بخشی از هزینه ساخت آن از سوی بیمارستان تامین شده است و در این بخش نوزادان نارس از خانواده‌هایی که تحت پوشش بیمه تکمیلی نیستند با تعرفه دولتی تحت درمان قرار می‌گیرند.

فیصل ادامه داد: علی رغم اینکه بخش دیالیز، بخش سوددهی برای بیمارستان‌ها به حساب نمی‌آید و بخش خصوصی نیز برای راه اندازی این بخش‌ها زیر بار نرفته است، اما این بیمارستان پا به پای بیمارستان‌های دولتی، ماهیانه ۶۰۰ مورد دیالیز با تعرف خیریه در این بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد با بیان اینکه این بیمارستان ۲۲۰ تختوابه است، تصریح کرد: این بیمارستان از بخش‌های داخلی، جراحی، اعصاب و روان، همودیالیز، مراقبت‌های ویژه نوزادان، زنان و زایمان، اتاق عمل، آندوسکوپی، رادیولوژی، آی سی یو، سی سی یو، اورژانس و تشکیل شده است.

او در ادامه با بیان اینکه تاکنون تعویقی در امر پرداخت بیمه‌ها انجام نشده است، تصریح کرد: کادر درمانی بیمارستان موقوفه گودرز متشکل از ۳۵۰ نفر است که در مجموع ۱۲۰ پزشک متخصص، فوق تخصص و عمومی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.

فیصل با اشاره به اینکه این بیمارستان یک بیمارستان خیریه و بدون پشتوانه دولتی و خصوصی است از خیران درخواست کرد در کنار این مجموعه قرار گیرند تا بیمارستان موقوفه گودرز همچنان مستحکم به حیات خود ادامه دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا