رییس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را در استان داشته است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام "مهدی پور محمدی" عصر دوم اسفند ماه در شعب اخذ رای مسجد جامع رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند انتخابات یک نوع جهاد عمومی است و اینک که در 41 سالگی انقلاب قرار داریم انقلاب به بلوغ و رشد سیاسی رسیده است.

وی افزود: خود انتخابات تجلی مردم سالاری دینی  و دموکراسی به معنی قدرت مردم در امور کشور است، مجلس برای قوه قضاییه ریل گذاری می کند و طبق فرمایش امام راحل، مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است و باید وجود داشته باشد.

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان به اهمیت و جایگاه مجلس اشاره و تصریح کرد: مردم حتما باید در انتخابات شرکت کنند بخصوص امسال که حجم زیادی از تبلیغات دشمن بر عدم شرکت مردم ایران در انتخابات است و حضور مردم در این ساعات پایانی می تواند تیری بر قلب دشمن و رایی بر جمهوری اسلامی باشد چه کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند با بیعت با امام راحل و آرمان های شهدا می آیند رای می دهند و چه آن کسانی که نظام اسلامی را قبول ندارد و برای ملیت و کشور شرکت می کند تا بگویند ایرانی هستند.

رییس ستاد پیشگیری از وقع جرائم انتخاباتی رفسنجان یادآور شد: رفسنجان جزو سالم ترین انتخابات در چند سال اخیر بوده است و در ستاد جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی، شورای تامین و کمیته تامین انتخابات هیات اجرایی هیچ گونه تخلفی ثبت نشده و ما جزو شهرستانی بودیم که کمترین تخلفات در استان را داشته ایم./ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا