استاندار یزد با اشاره به افتتاح گندله سازی سه چاهون بافق به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بزرگ‌ترین واحدهای تولید گندله در آینده نزدیک، عنوان کرد: در این طرح سالانه ۵ میلیون تن گندله تولید و از خام فروشی 2 میلیون تن کنسانتره آهن در سال جلوگیری می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی»  در حاشیه بازدید از پروژه پروژه گندله سه چاهون بافق که با حضور جمعی از مسئولین استان و مدیران مجموعه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت 93 درصدی این پروژه عنوان کرد: گندله سازی سه چاهون بافق یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در کشور دارا است و از نظر تکمیل چرخه فولاد در استان و شهرستان بافق بسیار حائز اهمیت است.
استاندار با اشاره به ارزش افزوده بالای این واحد تولیدی گفت: در این طرح سالانه ۵ میلیون تن گندله تولید و از خام فروشی 2 میلیون تن کنسانتره آهن در سال جلوگیری می کند.
استاندار در انتها ابراز امیدواری کرد با توجه به جدیت مجریان و برنامه ریزی های انجام شده برای برداشته شدن موانع پیش روی این پروژه، در ماه های آینده شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه باشیم.
گفتنی است در طرح گندله سازی سه برای بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده و پس از راه اندازی ۵۰۰ نفر دیگر به صورت ثابت مشغول به کار خواهند شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا