شهرداری میبد با راه اندازی «هشتک با میبد» درصدد تولید محتوا در فضای مجازی کرده است.

راه اندازی پادکست یا همان تولید محتوای صوتی، تصویری و مکتوب اینترنتی با هدف ارائه برنامه های مطلوب در دوران شیوع کرونا و در خانه ماندن مردم صورت گرفته است.

شهردار میبد گفت: هر ساله شهرداری میبد در ایام عید برنامه‌ها، جشن‌ها و جُنگ‌های ویژه ای را در حوزه گردشگری و فرهنگی برای مسافران نوروزی و شهروندان به اجرا می‌گذاشت.
علیرضا نقوی افزود: اما امسال با شیوع کرونا این فرصت از ما گرفته شد و هم اکنون با استفاده از ظرفیت جوانان، کارشناسان و هنرمندان میبدی، در فضای مجازی اقدام به تولید محتوا کردیم.
نقوی گفت : با به اشتراک گذاشتن "هشتک با میبد"، پادکست یا همان تولید محتوا در رادیو و تلویزیون اینترنتی، برای آن‌هایی که این روز‌ها در خانه مانده اند تا به قطع زنجیره کرونا کمک کنند، محتوا تولید می‌کنیم.
شهردار میبد اجرای دابسمش، موسیقی، استندآپ کمدی، نمایش و قصه گویی را از برنامه‌های "هشتک با میبد" برشمرد و افزود: در این برنامه مشاوران به صورت روزانه برای شهروندان صحبت می‌کنند و این محتوا در فضای مجازی و سامانه‌های اطلاعاتی و کانال‌ها منتشر می‌شود.
وی تصریح کرد : شماره تماس‌هایی برای مردم اعلام شده است که آثار خود را به این برنامه بفرستند تا بعد از بررسی کارشناسان در فضای مجازی منتشر شود. پس از پایان کرونا به آثار برتر هدایایی اهدا خواهد شد.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا