رئیس بهزیستی شهرستان مهریز از نخستین مانور اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی خبر داد

رئیس بهزیستی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار یزد فردا گفت: به مناسبت هفته بهزیستی نخستین مانور اورژانس اجتماعی در شهرستان مهریز  در هفته بهزیستی که با شعار ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده،شفافیت، تحول خدمت، آغاز برگزار می شود.

رضا زارع افزود:  مانور اورژانس اجتماعی به مدت یک هفته با هدف آشنایی بیشتر مردم با خدمات و اقدام اورژانس اجتماعی در شهرستان مهریز برگزار می شود.

او ادامه داد: هم اکنون سطح اورژانس اجتماعی شهرستان مهریزدر سطح 3 قرار دارد و فعالیت آن در ساعت اداری است اما بهزیستی شهرستان مهریز برای   برای رفاه و آسایش همشهریان به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمت است.

زارع تصریح کرد: مرکز اورژانس شهرستان مهریز داری خط 123، خدمات سیار اورژانس اجتماعی، مرکز مداخله در بحران، مرکز تحکیم خانواده و همچنین  پایگاه خدمات اجتماعی فعال است.

زارع عنوان کرد: در سال گذشته اورژانس اجتماعی به 414 نفر در زمینه تحکیم بنیان خانواده خدمات مشاوره ایی و مددکاری اجتماعی در بخش مداخله در بحران به 405 نفر تحت حمایت های مددکاری و 85 مورد نیز از خدمات سیار اورژانس اجتماعی استفاده کرده اند.

او بیان کرد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا همه مراسمات افتتاحیه و برنامه های ویژه این هفته بهزیستی لغو شده است .

 هفته بهزیستی از تاریخ 21 لغایت 27 تیر ماه با هدف ارائه خدمات تخصصی، در دسترس و به موقع به خدمت گیرندگان  و افراد تحت پوشش آغاز می شود.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا