استاندار یزد در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان تفت اظهار داشت: توسعه روستایی همواره از اهداف مهم دولت تدبیر و امید بوده و به‌رغم تمام مشکلات و محدودیت‌ها، دولت از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است.

جلسه مشترک دهیاران مرکز دهستان و بخشداران شهرستان تفت با استاندار یزد با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان، فرماندار شهرستان تفت و به‌منظور بررسی مشکلات و چالش‌های روستاهای شهرستان تفت، در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار، بخشداران و دهیاران مرکز دهستان‌های شهرستان تفت به بیان مشکلات در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف پرداختند و در ادامه هرکدام از مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان پیرامون مسائل مطرح‌شده در حوزه فعالیت خود به بیان پیشنهاد‌ها و نظرات خود پرداخته و در مورد رفع هرکدام از مشکلات مطرح‌شده تبادل‌نظر و رایزنی صورت گرفت.

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در این جلسه اظهار داشت: توسعه روستایی همواره از اهداف مهم دولت تدبیر و امید بوده و به‌رغم تمام مشکلات و محدودیت‌ها، دولت از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: حجم اعتبارات اختصاص‌یافته از سوی دولت تدبیر و امید به روستاها با دولت‌های قبل قابل‌مقایسه نبوده و علیرغم کاهش درآمدهای دولت طی سال‌های اخیر، توجه به روستاها متوقف نشده و حتی اعتبارات روستاها افزایش‌یافته است.

بالاترین مقام اجرایی استان تصریح نمود: دولت توجه ویژه‌ای به اقتصاد روستایی دارد و در راستای حمایت از فعالیت‌های روستاییان برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده است.

دکتر طالبی تصریح نمود: خدمات دولت در بخش‌های گازرسانی، راه و بهداشت و درمان در روستاها بسیار مشهود است و امروز در برخی مناطق شاهد مهاجرت معکوس به روستا هستیم.

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در پایان به اقدامات مثبت دولت در روستاهای شهرستان تفت پرداخت و از سیدجلیل میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به علت ابتکار تشکیل این نشست قدردانی نمود و اظهار امیدواری نمود در آینده نزدیک جلسه ای به منظور بررسی میزان پیشرفت رفع مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا