رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان مهریز گفت: میز خبر ویژه اصحاب رسانه در محل نماز جمعه برگزار می شود.

سید هدایت بنی فاطمه رئیس ستاد نماز جمعه مهریز با تبریک هفته احیای نماز جمعه اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی، با ایجاد نخستین میز خبر ویژه خبرنگاران با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: تجلیل از مدافعان سلامت، فعالان در طرح رزمایش کمک مومنانه، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و امامان جمعه فقید شهرستان مهریز از دیگر برنامه های هفته احیای نماز جمعه است.

بنی فاطمه به انجام ویژه برنامه های هفته احیای فرضیه عبادی و سیاسی در محل نمازجمعه با اقدام‌های مختلف فرهنگی و هنری، اشاره و تصریح کرد: نشست با جوانان مومن و انقلابی، تجلیل از فعالان در برگزاری این آیین و همچنین جلسه با اقشار مخلتف مردم و روحانیون از دیگر برنامه ها این هفته است.

بنی فاطمه به اهمیت بازتاب خطبه های در فضای مجازی تاکید و عنوان کرد: انجام امور فرهنگی، هنری و تبلیغی در این خصوص به صورت بصیرتی با بهره‌گیری از شبکه های اجتماعی و خبرنگاران انجام می‌گیرد.

وی جلب مشارکت جوانان در برگزاری نمازجمعه را از ضروریات دانست و گفت: واگذاری برخی امور اقامه این آیین عبادی سیاسی به نسل جوان جز اولویت های ستاد نماز جمعه مهریز است.

  • نویسنده : فائزه چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا