حمید دهفان بهابادی در مراسمی با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسوولان بهاباد به سمت رییس جدید کمیته امداد امام خمینی( ره ) این شهرستان معرفی شد

 فرماندار بهاباد در ائین تکریم ومعارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد با اشاره به مشارکت مردم در کمک به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گفت: مردم همیشه همراه و همگام با دولت بوده و این مسیر را خیلی راحت تر می کند و برای پیشبرد امور و ما هم باید این کرامت انسانی را پاس بداریم.

وی از کمیته امداد به عنوان بازوی نظام در بین اقشار محروم و ضعیف یاد کرد و گفت: کمیته امداد امروز یک موسسه حمایتی است و باید به خواسته های مردم جامعه عمل بپوشاند.

همچنین امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور کمک به نیازمندان و مستضعفان جامعه در سال های اول انقلاب به فرمان امام راحل تاسیس شد، اظهار کرد : تشکیل نهاد مقدس کمیته امداد در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نشان از توجه ویژه امام امت به محرومان است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه کار در کمیته امداد یک توفیق الهی و امری مقدس است افزود : بالاترین عبادت خدمت به محرومان است و همه باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و امیدواریم دولت به فکر فقیران باشد و هرگز نباید نیازمندان را فراموش کنیم.

دراین آئین از زحمات ده ساله آقای رمضان باقری قدردانی و جمید دهقان بهاباد به عنوان رییس جدید کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد معرفی شد .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا