در مراسمی با حضور مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره، سید محمود سیدی مدیر امور مالی و اقتصادی، ایمانی مدیر امور حسابرسی داخلی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که در محل اداره کل امور مالیاتی استان یزد برگزار شد ضمن تجلیل از عملکرد شفاف و انجام تکالیف مندرج در قوانین و مقررات مالیاتی چادرملو، لوح تقدیر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور توسط مدیر کل امور مالیاتی استان یزد تقدیم مدیر عامل چادرملو گردید .

در این مراسم، منوچهر اسدی، مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با بیان نقش شرکت بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو در توسعه اقتصادی استان یزد و چایگاه این شرکت در حوزه اقتصادی کشور گفت: چادرملو از شرکت های اثر گذار در رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه و درآمدهای مالیاتی بوده است . وی افزود تعامل بسیار مطلوبی بین امور مالیاتی استان و چادرملو وجود دارد چرا که این شرکت در سخت ترین شرایط اقتصادی به تعهدات قانونی خود عمل کرده و از خوش حسابترین مؤدیان مالیاتی استان و کشور محسوب می شود .
مهندس ناصر تقی زاده نیزبا اشاره به تعهد شرکت در حمایت از دولت به ویژه در شرایط کنونی که اتکای بخش اعظم درآمدهای ارزی و ریالی دولت به تولیدات معدنی و فولادی است گفت : خوشبختانه شرکت چادرملو در شرایط سخت تحریمها و مشکلات معیشتی جامعه، ناشی از گسترش همگیری ویروس کرونا نتها لحظه ای خطوط تولید خود را متوقف نکرده بلکه با تمام توان به کمک و یاری مردم منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی خود پرداخته است .
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اظهار امیدواری کرد: با همکاری و تعامل مسئولین استان، چادرملو بتواند طرح های بزرگ توسعه بخش خود در استان را در اسرع وقت به ثمر برساند تا علاوه بر اشتغالزایی مولد، بیش از پیش در جهت عمران .و توسعه استان نقش مؤثر خود را ایفا نماید .
بر اساس همین گزارش در این مراسم جمعی از مدیر امورمالیاتی استان یزد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز حضور داشتند .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا