یزدفردا: فرمانده انتظامی استان از کشف انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی بیش از 3میلیارد و 100 میلیون ریال درمرکز استان خبر داد .
به گزارش یزدفردا به نقل از  پليس، سردار " عباسعلی بهدانی فرد " درباره اين خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتكار کالاي اساسي و عمومي ماموران پليس امنیت اقتصادی استان یک انبار لوازم خانگی که مقادیر زیادی لوازم خانگی در آن احتکار شده بود را شناسایی کردند.
وي تصريح كرد: ماموران با كار اطلاعاتي صورت گرفته و هماهنگي با مراجع قضائي و همكاري بازرسان اداره صنعت و معدن از اين انبار بازديد کرده و در بازرسي از اين انبارانواع لوازم خانگی احتکار شده شامل یخچال، ماشین لباسشویی و ... كشف كردند.
سرداربهدانی فرد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قانونی گفت: ارزش ریالی کالاهای احتکار شده توسط کارشناسان بیش از 3 میلیارد و 100میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا