نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد، از رقابت ١۸ هزار و ٨٠۶ نفر داوطلب آزمون سراسری در ٩ حوزه امتحانی در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سید محسن میرحسینی، نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، آزمون سراسری ورود به دانشگاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و درعین حال حفظ امنیت آزمون برگزار می‌شود.

 سید محسن میرحسینی، با ارایه آمار شرکت‌کنندگان و معرفی حوزه‌های اصلی و فرعی آزمون، افزود: از مجموع ١٨ هزار و ٨٠۶ داوطلب در استان یزد، ۵٩ درصد زن و ۴١ درصد مرد هستند.

میرحسینی با اشاره به اینکه امسال به منظور رعایت فاصله فیزیکی در چیدمان صندلی‌ها، تعداد حوزه‌های اصلی و فرعی در استان و شهرستان یزد افزایش یافته است، اظهار داشت: آزمون امسال در ٩ حوزه در شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در مرکز استان نیز با توجه به میزبانی از ١١ هزار و ٨٠٠ نفر از داوطلبان، مقرر شد تا علاوه بر ظرفیت ٩ هزار و ٧٠٠ نفری دانشگاه یزد به عنوان حوزه مرکزی، از ظرفیت‌های اماکن مجاور و نزدیک به این حوزه نیز شامل دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علم و هنر و همچنین تعدادی از مدارس آموزش و پرورش به عنوان حوزه‌های فرعی استفاده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا