جوکار با اشاره به اقداماتی که در حوزه مبارزه با کرونا در کشور صورت گرفته است، گفت: عملکرد هلال احمر در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

یزد فردا: محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث درمان و تامین دارو‌های خاص، مردم در آخرین مرحله چشم امید به داروخانه هلال احمر دارند.

او تصریح کرد: باید سعی کنیم دارو‌های مورد نیاز جامعه به ویژه دارو‌های خاص در هلال احمر موجود باشد و کسی که به این داروخانه مراجعه می‌کند امکان دریافت دارو را داشته باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید رنج مشکلات مالی و بیماری با رنج نبود دارو گره بخورد و برای مردم مشکل به وجود آید.

جوکار با اشاره به مدت زمانی که از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، گفت: اقدام هلال احمر در مبارزه با بیماری کرونا در کنار سایر کادر درمان قابل تقدیر بود و به بهترین نحو ممکن این اقدامات انجام شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به نیرو‌های داوطلبی هلال احمر اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل بسیار مهمی که در ارتباط با نیرو‌های داوطلبی هلال احمر باید به آن توجه لازم صورت پذیرد، بحث بیمه نیرو‌های داوطلبی هلال احمر است که باید به صورت جدی دنبال شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا