امام جمعه یزد با بیان این‌که توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران نظام قرار گیرد، گفت: مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران‌فروشی در کشور است.

یزد فردا: آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته چهارم مهرماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که استکبار جهانی فقط به دنبال سلطه بر کشورهای جهان است، اظهار کرد: تبعیت از اسلام ناب محمدی تنها دلیل دشمنی استکبار با نظام جهموری اسلامی ایران است.

وی رسیدن به کمال انسانی و رضایت حقتعالی را هدف عالی انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار به دنبال کشورگشایی به نفع خود و سلطه بدون ارزش‌های دینی و انسانی است.

امام جمعه یزد در ادامه احساس مسئولیت در قبال ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان را مهمترین ویژگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نظامی درونی با هدف رسیدن به تعالی بشریت است.

ناصری‌یزدی با بیان این‌که رضایت حق‌تعالی همان رسیدن به کمال انسانی است، تصریح کرد: رمز رسیدن به کمال انسانی تبعیت از ولایت فقیه و احساس مسئولیت در قبال یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت دینی و تبیعت بی چون و چرا از امام خمینی(ره) رضایت خداوند متعال را ملاک عمل قرار داده و در راه رسیدن به کمال ایثار کردند.

وی صف کشیدن نیروهای مدافع حرم در مقابله با داعش را از دیگر نشانه‌های بصیرت دینی افراد جامعه اسلامی در عصر کنونی دانست و اظهار کرد: تلاش برای رسیدن به کمال انسانی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی همان نقطه تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان است.

امام جمعه یزد آواره کردن مردم یمن، کشتار مردم مظلوم عراق، سوریه و فلسطین را نتیجه تفکر استکبار جهانی و نابودی داعش و گروهک‌های تکفیری را نتیجه تفکر انقلاب اسلان ناب محمدی عنوان کرد و گفت: استقلال طلبی و حرکت در مسیر حق طلبی تنها دلیل هجمه‌ها و توطئه‌های شوم علیه ایران اسلامی است.

ناصری‌یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید برای توسعه بیش از پیش کشور توصیه‌های رهبر انقلاب را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ساماندهی مشکلات اقتصادی و مقابله با گران‌فروشی را از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: ساماندهی چالش‌های موجود مستلزم مدیریت جهادی از سوی دست‌اندرکاران نظام است.

وی در پایان با بیان این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی تکلیف شرعی تمام افراد در جامعه اسلامی است، تأکید کرد: حفظ سلامت فردی و عمومی جامعه مهمترین وظیفه افراد در قبال یکدیگر است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا