یزدفردا : پایگاه خبری  کمپین حامیان مهدی کروبی فردا شنبه ۸ فروردین راه اندازی می شود.

به گزارش سرویس معرفی پایگاه ها و سایت های خبری به نقل از حزب اعتماد ملی ایران :حامیان مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به راه اندازی یک کمپین با عنوان “کمپین ۸۸″ اقدام کرده اند که قرار است کار خود را از فردا ۸ فروردین ۸۸  در دنیای مجازیآغاز کند.

و البته اکثر کاندیداهی احتمالی ریاست جمهوری دهم با عناوین مختلف و نامهای مختلف سایتهای مجازی را راه اندازی نموده اند و انشالله در خبری مجزا ده ها سایت خبری وابسته به افراد مختلف را معرفی خواهیم نمود و البته پایگاه کمپین 88 متعلق به هواداران کروبی جزء معدود سایتهای مجازی است که قبل از راه اندازی در مورد خط و مشی خود اطلاع رسانی نموده و هدف خود را که همانا حمایت همه جانبه از کاندیداتوری دبیرکل حزب اعتماد ملی کشور می باشد، مشخص نموده است  .

به هرحال  راه اندازی سایتهای زنجیره ای قبل از  انتخابات دهم ریاست جمهوری نبرد تمام عیار هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری در دنیای مجازی را نوید می دهد و البته باید دید تعدد رسانه های وابسته به گروهها و افراد می تواند انتظارات  اسپانسر های مالی ان را تامین نماید یا نه ؟

یزدفردا "ضمن عرض خیر مقدم به گردانندگان این پایگاه مجازی امید واریم که دیگر پایگاه های مجازی راه اندازی شده و یا در شرف راه اندازی نیز با اعلام هویت و اهداف خود، خود را به  مخاطبان   به صورت شفاف و صادقانه معرفی نمایند .

و سایت خبری تحلیلی یزدفردا نیز آمادگی خود را جهت معرفی تمامی پایگاه ها  اعلام داشته و تمامی  این پایگاهها می توانند با معرفی مدیرمسئول ویا مدیر سایت و اعلام شماره تماس و شرحی از اهداف و ریکرد خود به همکاران ما

 با ایمیل :yazdfarda@yazdfarda.com

در معرفی پایگاههای خود ما را یاری دهند .

و اما آدرس کمپین ۸۸  متعلق به هواداران کروبی :

http://campaign88.ir

و فردائیان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر به کمپین 88 بروند :

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا