رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد: بررسی معضلات اجتماعی و فرهنگی میبد و ایجاد راهکار برای حل این معضلات از اهمیت فراوانی برخوردار است.

یزدفردا: حجت الاسلام نجیمی در گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان که در میبد برگزار شد، گفت: شهرستان میبد به لحاظ فرهنگی و وجود بزرگان دینی و تدین مردم آن زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: دشمن به شدت تلاش می‌کند تا این میراث و هویت را از مردم این شهر بگیرد.

نجیمی ادامه داد: آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی را همواره باید مورد بحث و بررسی قرار دارد و راهکار‌های لازم برای حل این معضلات را به مدیران استانی و شهرستان‌ها ارائه کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: رویکرد این سازمان و همچنین روحانیان، تعامل با دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی استفاده از ظرفیت روحانیت به ویژه در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس را مهم عنوان کرد و گفت: با کم همدیگر می‌توانیم جامعه را به سوی ارتقا و رشد فرهنگی سوق داده و از معضلات اجتماعی و فرهنگی آن بکاهیم.

فرماندار میبد نیز در این گردهمایی اظهار داشت: همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و روحانیت می‌توانند در شرایط کنونی که دشمنان به شدت در حال توطئه برای تغییر هویت ملت ایران هستند، نقش آفرینی کنند.

فلاح افزود: عمق بخشی به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی نسل آینده و دور کردن آنان از انواع شبهات نیز از دیگر وظایف ما به شمار می‌آید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا