مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مرحله چهارم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در دهه آخر ماه صفر از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری با مشارکت مردم نوع‌دوست استان یزد در حال اجرا است.

یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مرحله چهارم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در دهه آخر ماه صفر از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری با مشارکت مردم نوع‌دوست استان یزد در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و همدلی در استان یزد، گفت: مرحله چهارم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در دهه آخر ماه صفر از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری با مشارکت مردم نوع‌دوست استان یزد در حال اجرا است.

وی افزود: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی emdad.ir، کد دستوری #8877* تلفن همراه، سامانه تلفنی 0967788 و شماره کارت 06037998136777777 به‌صورت غیرحضوری در این رزمایش مشارکت کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اقدامات انجام‌شده سال جاری در خصوص کمک‌های معیشتی توزیع‌شده در بین نیازمندان طی مراحل مختلف رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون مردم نیکوکار استان یزد در طی مراحل مختلف رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ۸۸ میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام گرم برای توزیع در بین نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع کمک‌های اهدائی به رزمایش مواسات و همدلی طی سال جاری ۴۲ میلیون تومان مربوط به ماه مبارک رمضان، ۲۸ میلیارد و 400 میلیون تومان عید غدیر خم، هشت میلیارد تومان ماه محرم و ۱۰ میلیارد تومان نیز طبخ و توزیع اطعام گرم بوده است.

شجاعان تصریح کرد: طی این مدت بیش از 795 هزار پرس غذای گرم و همچنین 263 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح‌های اطعام مهدوی، اطعام علوی، اطعام حسینی و احسان حسینی در بین نیازمندان استان یزد توزیع شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا