طلائی مقدم گفت: قدر منابع انسانی شهرستان را بدانید و به راحتی همدیگر را تخریب نکنید باید منابع انسانی شهرستان را حفظ کنیم و اگر نقطه ضعفی وجود دارد با کمک هم آن را حل کنیم.

یزدفردا: سیدمهدی طلائی مقدم فرماندار بافق در جمع اعضای خانه مطبوعات این شهرستان گفت: از رسانه ها انتظار دارم صداقت، شفافیت و پیگیری موضوعات را کما فی السابق داشته باشند. راحترین و دردسترس ترین نظارتی که می شود در حوزه مردمی و اطلاع رسانی عمومی داشت کمک مطبوعات است.

طلائی مقدم افزود:  مطبوعات باید خارج از گروه بندی های سیاسی فعالیت کنند و صرفا وظیفه آنها خبررسانی باشد. همیشه این صحبت مقام معظم رهبری را مثال می زنم که می فرمایند عزم ملی، یعنی همه بخواهند و هم صدایی وجود داشته باشد.

طلائی مقدم ادامه داد: انتظارم از اصحاب رسانه شفافیت است. اگر فرماندار یا مسئول دستگاه اجرایی ضعف دارد اصحاب رسانه با تماس تلفنی مسائل و مشکلات را منعکس کنند و  مسئول مربوطه نیز پاسخ خواهد داد و رسانه ای شدن مرحله بعدی  باشد. وقتی همه چیز شفاف و در چارچوب مشخص باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد. رسانه ها کمک کنند این هم صدایی در بافق ادامه داشته باشد. 

فرماندار بافق گفت: قدر منابع انسانی شهرستان را بدانید و به راحتی همدیگر را تخریب نکنید این تخریب کردن دو عیب دارد  اولاً موجب اختلاف در خود شهرستان می شود و بُعد بیرونی نیز دارد که اینگونه القا می شود که هم صدایی و اتحاد در شهر نیست. لذا باید منابع انسانی شهرستان را حفظ کنیم و اگر نقطه ضعفی وجود دارد با کمک هم آن را حل کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا