مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان از راه اندازی پویش مهدوی (نذر همدلی) در آستانه ۹ ربیع الاول در بافق خبر داد.

یزدفردا: اصغر حبیبیان مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان با اشاره به در پیش بودن نهم ربیع الاول سالروز آغار امامت امام زمان (عج)، گفت: پویش مهدوی نذر همدلی به همت کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان و بسیجیان پایگاه امام حسن عسکری (ع) وابسته به موسسه خیریه فرهنگی مذهبی دارالمهدی (عج) بافق در حال اجرا است.

او افزود: این پویش با هدف نکوداشت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ ایثار و تعاون و خیرات و نذر برای ظهور امام عصر (عج) انجام می‌گیرد.

حبیبیان با بیان اینکه بعد از ابتلای جامعه ما به ویروس منحوس کرونا قشرهای محروم و مناطق کم برخوردار تحت فشاراقتصادی شدید قرار گرفتند، تصریح کرد: ارادتمندان امام عصر (عج) برای‌اینکه اصالت محبت و ارادت خویش را نشان دهند، باید نهضت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه را ترویج کنند تا به واسطه این عمل دفع بلا شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان از خیرین و نیکوکارانی که دارای قدرت مالی هستند خواست در این امر پیشتاز شوند و تصریح کرد: امام زمان (عج)  از شیعه‌ای که نسبت به همنوع خویش بی توجه باشد راضی نیست و لذا فلسفه پویش مهدوی نذر همدلی این است که جامعه را متوجه اقشار محروم کنیم.

او افزود: هزینه تهیه هر بسته بالغ بر دو میلیون ریال است که علاقمندان به مشارکت در آن میتوانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مو سسه دارالمهدی (عج) واقع در ابتدای بلوار شهید حبیبیان تحویل دهند یا از طریق واریز نقدی به شماره کارت ۵۸۹۴، ۶۳۱۱، ۴۱۸۰، ۴۰۶۲ اقدام کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا