نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در گرو نظارت دقیق و جامع نمایندگان است که وظایف اصلی خود را بدون ملاحظه انجام دهند.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان با بیان اینکه طبق قانون ۲ وظیفه اصلی نمایندگان نظارت و قانونگذاری است افزود: به رغم اهمیت موضوع، بخش زیادی از وکلای مرم به کار نظارتی خود که اهمیت زیادی دارد عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه به خاطر تحریم‌ ، فشار فراوانی بر اقشار مردم وارد شده ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس به امور نظارتی خود در کشور عمل کنند جلو بخش زیادی از مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفته می‌شود و باید با همکاری مسوولان در این ارتباط اقدام مناسب به عمل آید.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار نمایندگان مجلس به هچ وجه اجرایی نیست و باید او در خصوص مسایل کلان کشور و مطالبات و نیازهای مردم به وظیفه خود و نظارت عالیه را درست، به موقع و در چارچوب مقررات انجام دهد.

صباغیان گفت: نمایندگانی که فقط با دید سیاسی، جناحی و منطقه‌ای وارد مجلس می‌شوند قطعا در کار نظارتی و قانونگذاری خود موفق نیست و تا این مشکل حل نشود معضلات وجود دارد و همه باید در کنار هم برای کمک برای حل مشکلات و برون‌رفت آنها اقدام کنند.  

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا