مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان برای نخستین بار ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در استان آغاز شد.

یزدفردا: حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: تهیه و نشر برنامه‌های فرهنگی، هنری ، بصیرتی و آموزشی در خصوص شخصیت پیامبر اکرم (ص) و اهمیت وحدت اهم برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: تهیه کلیپ، محتواهای مذهبی، سخنرانی و احادیث و مطالب آموزنده با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی با همکاری فعالان فرهنگی و کارشناسان برای استفاده مردم تهیه شد.

این مسوول اظهار کرد: گفتمان‌سازی فرهنگی در راستای اهداف دین مبین اسلام و نظام و انقلاب اسلامی جزو رویکرد مهمی است که توسط تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف پیگیری و اقدام می‌شود.

نجیمی به ضرورت بصیرت‌افرایی مردم و جوانان نسبت به شناخت توطئه‌های فرهنگی دشمنان و تهدید نرم اشاره کرد و همراهی رسانه‌های گروهی را برای تحقق اهداف عالیه دین مبین اسلام خواستار شد.        

فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت است تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا