مدیر بیمارستان فاطمه‌ الزهرا (س) مهریز گفت: سید علی اصغر میروکیلی یکی از خیران منطقه ۱۰ هزار عدد ماسک برای پیشگیری از ویروس کرونا به این واحد بهداشتی و درمانی اهدا کرد.

یزدفردا: سید رسول محسن‌زاده روز جمعه با قدردانی از مشارکت خوب مردم در تامین نیازهای  بیمارستان بدون اشاره به ارزش ریالی ماسک های اهدایی افزود: برای رسیدگی هرچه بهتر به مراجعه کنندگان و درمان به موقع بیماران بیش از گذشته به همراهی مردم و خیران برای تامین لوازم درمانی نیاز است.

وی ادامه داد: ماسک و سایر تجهیزات بهداشتی به خصوص برای کمک به بیماران بستری به یک دستگاه اکسیژن ساز ۹۰۰ لیتری در هر دقیقه و همچنین یک مخزن ۱۵ هزار لیتری نیاز است که به خاطر حیاتی بودن آن امیدواریم با همت خیران مشکل هرچه زودتر مرتفع شود.

مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز یادآور شد: برای مشارکت در این امر مهم خیران استان یزد و مردم می‌توانند با تلفن‌ها ۰۹۱۳۵۲۶۱۳۱۶ و ۰۹۱۳۱۵۲۵۲۸۴ تماس بگیرند و در کمک به بیماران بستری در بیمارستان کمک کنند . 

به گفته محس زاده، خیران برای واریز کمک نقدی می‌توانند از شماره حساب ۱۰/۷۵۳۲۷۸۳/۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۹۰۳۷۹ استفاده کنند که تامین هزینه ها نقش مهمی در معالجه بیماران دارد.

همچنین این مسوول در هشتم آبان‌ماه جاری گفته بود: خانواده مرحومه اشرف زارع خورمیزی ۵۰۰ میلیون ریال هزینه های مراسم سالگرد مادرشان را برای خرید منبع ذخیره ساز اکسیژن به این واحد بهداشتی و درمانی که در شرایط کنونی بسیار حیاتی است، اهدا کردند.

محسن‌زاده علت اصلی شیوع کرونا در هفته‌های اخیر در شهرستان را دورهمی‌های خانوادگی ، رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ذکر کرد و همکاری شهروندان و خانواده‌ها را برای پیشگیری و مهار کرونا ضروری دانست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا