مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از کرونا که در کشور و استان یزد حاکم است، برنامه‌های هفته وحدت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

یزدفردا: سعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن تبریک و بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از ویروس منحوس کرونا که در کشور و استان یزد حاکم است، برنامه‌های این هفته از حالت حضوری به مجازی تغییر یافته و اغلب برنامه‌ها در این فضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تولید محتواهای مرتبط با هفته وحدت از سوی این نهاد و پخش در فضای مجازی گفت: شرایط بر اساس تصمیمات ستاد کرونا و وضعیت شیوع این بیماری بررسی می‌شود و با توجه به شرایط بحرانی استان یزد تمام برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در صورت مناسب بودن اوضاع در برخی از شهرستان‌ها و مجوز لازم از سوی ستاد کرونا برگزاری برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز وجود خواهد داشت .

صدیقی ضمن محکومیت اقدام فرانسه در راستای توهین به پیامبر گرامی اسلام و ساحت مقدس ایشان گفت: در برنامه‌ای با عنوان «چرا به پیامبر اسلام توهین می‌شود» نظرات مسئولان استان در قالب کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: همچنین ساعت ۱۹ روز یکشنبه، ۱۱ آبان ماه در فضای مجازی این اداره کل و به صورت لایو زنده با حضور حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و ملک ثابت، استاد حوزه و دانشگاه در زمینه هفته وحدت و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) مواردی بیان خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا