فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی، ۱۱ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، سرویس‌چینی، آب میوه‌گیری و کالای خواب به ارزش سه میلیارد ریال در اختیار زوج‌های جوان نیازمند این شهرستان گذاشته شد.

یزدفردا: سرهنگ علی فاتحی افزود: این اقدام با هدف مردم یاری و کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی و ترویج ازدواج آسان و زندگی سالم در هفته بسیج ( ۳۰ تا ششم آذرماه) انجام شد.

وی ادامه داد: تمامی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر و روستاهای بخش مرکزی منطقه برای جلب مشارکت در این امر خیر و مهم آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

این مسوول اظهار کرد: کاروان شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروهای سپاه قدس مدتی است با هدف جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی عموم شهروندان با همکاری خیران و مسوولان اجرایی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته فاتحی، توجه به نیازمندان واقعی منطقه در شرایط خاص اقتصادی و شیوع کووید-۱۹ جزو اولویت‌ها و برنامه‌های محوری سپاه و بسیج است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.

همچنین مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج یزد ۲۴ آبان‌ماه امسال به ایرنا گفته بود: برای زمینه‌سازی و کمک به انجام آسان و بدون دغدغه برای ازدواج به زوج‌های جوان، جهیزیه با همکاری اصناف به صورت قسطی تحویل می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی امامی به اهمیت ازدواج آسان برای جوانان اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ‌ ازدواج  به زوج‌های متقاضی جهیزیه با قیمت مناسب و کامل به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در اقساط ۲۴ ماهه تحویل می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا