دهقانی زاده با اشاره به اهمیت توجه و انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز گفت: این پروژه به عنوان یکی از مهمترین خواسته های ما و مردم شهرستان از استانداری یزد است.

یزدفردا: « زهرا دهقانی زاده» شب گذشته در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر مهریز گفت: این شورا در سال 96 با رای و انتخاب مردم روی کار آمده است و برای اولین بار نیز یک بانو به عنوان رای اول انتخاب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اولویت ما در شورا شامل تکمیل و اتمام ساختمان شهرداری شهرستان و راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری و همچنین تکمیل خیابان منتظری، خیابان توحید و  فاز چهارم بوده است.

وی افزود: ساختمان شهرداری در سال 86 تخریب شده و اسکلت آن نیز بنا شده که چندین سال این پروژه به طول انجامید که بالاخره با حفظ جایگاه شهرداری این ساختمان تحویل شد.

دهقانی زاده ادامه داد: این ساختمان 2700 متر زیبنا در 3 طبقه احداث شده که بالغ بر 6 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: تخصیص اعتبار برای طرح های نیمه تمام شهرداری به عنوان یکی از اولویت های دیگر ما است که سعی داریم طرح های نیمه تمام را کامل کنیم.

دهقانی زاده ادامه داد: ما از استانداری یزد انتظار داریم که حمایت های لازم را از شهرستان داشته باشند که یکی از این حمایت ها در خصوص جایگاه پاسگاه شهید مدنی و روشنایی جاده یزد مهریز است.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات ما پراکندگی شهری است که امیدواریم به همت مسئولان در این زمینه نیز مشکلات حل شود.

رئیس شورای سلامی شهر یزد بیان کرد: اگرچه امروز کرونا گریبان جامعه را گرفته است اما هدف ما نشان دادن شهرستان مهریز به صورت مجازی به مردم است تا پس از کرونا بتوانند به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه های تاریخی آن بازدید کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا