فرماندارمیبد در حاشیه بازدید معاون ارزشیابی و نظارت دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت از پروژه‌های عمرانی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: 8 واحد ساختمان پزشکان با پیشرفت 90 درصد یکی از پروژه‌های بیمارستان میبد هست که قرار است این واحدها در اختیار پزشکان متخصص قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون ارزشیابی و نظارت دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت باهدف ارزیابی از پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی پروژه‌های در دست احداث بیمارستان میبد به شهرستان میبد سفرکرده بود به همراه فرماندار و مدیر بیمارستان از پروژه‌های فاز یک توسعه، اورژانس و ساختمان پزشکان بازدید کرد.

مهندس سلیمی در این بازدید ظرفیت‌های خیری شهرستان میبد در مشارکت در احداث پروژه‌های عمرانی بیمارستان کم‌نظیر خواند.

وی با قدردانی از قدردانی از همت مسئولین و خیرین شهرستان میبد بر تسریع در اتمام این پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: وزارت بهداشت هم تمام توان خود را برای اتمام این پروژه‌ها ازنظر اعتبارات دولتی به کار خواهد گرفت تا این پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری برسند.

حسین فلاح فرماندارمیبد بابیان اینکه در حال حاضر چهار پروژه در بیمارستان میبد در حال احداث است گفت: فاز یک توسعه بیمارستان با زیربنای 6 هزار مترمربع شامل بخش 96 تختخوابی، بخش عفونی، داخلی، کلاس‌های آموزشی است.

فلاح افزود:40 درصد پروژه‌های بیمارستان میبد خیری است و تاکنون بیش از 15 میلیارد تومان از محل خیری و اعتبارات دولتی در فاز یک توسعه بیمارستان هزینه شده است.

وی ساختمان طرح توسعه ساختمان اورژانس از 14 به 30 تخت را یکی دیگر از پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پروژه با 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در دست احداث است.

فرماندارمیبد احداث 8 واحد ساختمان پزشکان با پیشرفت 90 درصد را هم یکی دیگر از پروژه‌های بیمارستان میبد برشمرد و گفت: قرار است این واحدها در اختیار پزشکان متخصص قرار گیرد.

وی درمانگاه تخصصی خیر ساز شامل بخش‌های چشم‌پزشکی، طب کار و دندانپزشکی را چهارمین پروژه خواند و گفت: با کمک خیرین و اعتبارات دولتی این پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا