معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مجمع انتخاباتی ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان این استان دی ماه امسال برگزار می‌شود.

یزدفردا: سیداحمد هاشمی با اشاره به پایان دوره چهارساله ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان، اظهار کرد: علاقه‌مندان واجد شرایط برای تصدی ریاست این هیات تا روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه برای ثبت‌نام و تحویل مدارک فرصت دارند.

وی به رعایت قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در تایید صلاحیت نامزدهای تصدی ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد تاکید کرد و افزود: داشتن حداقل ۲۵ سال سن، مدرک تحصیلی لیسانس و کارت پایان خدمت یا معافیت از مهم‌ترین مدارک لازم برای نامزدهای این انتخابات تعیین شده است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: دبیری مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد به پدرام پورمحمدیان واگذار شده است و علاقه‌مندان واجد شرایط، مدارک خود را تا مهلت تعیین شده با مراجعه به اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد واقع در بلوار امام جعفر صادق شهر یزد به گروه توسعه وزرش قهرمانی این اداره‌کل تحویل دهند.

هاشمی در پایان شماره تماس ۳۶۲۸۸۶۴۴ را برای پاسخگویی به سوالات احتمالی علاقه‌مندان شرکت در انتخابات تصدی ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد معرفی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا