کمیته امداد شهرستان اشکذر در نه‌ماهه سال جاری 87 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و معدنی و خدمات ایجاد کرد.

یزدفردا: کمیته امداد شهرستان اشکذر در نه‌ماهه سال جاری 87 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و معدنی و خدمات ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدعلی کریمی زارچی، رئیس کمیته امداد اشکذر بابیان اینکه تسهیلات اشتغال اعطایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل پرداخت می‌شود، گفت: کمیته امداد شهرستان اشکذر در نه‌ماهه سال جاری 87 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و معدنی و خدمات ایجاد کرد.

وی افزود: درمجموع دو میلیارد و 787 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در این مدت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشکذر پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر تصریح کرد: 119 خانوار تحت حمایت این نهاد طی 9 ماهه سال 99 با استفاده از تسهیلات اشتغال کمیته امداد به خودکفایی رسیده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا