فرماندار بافق گفت: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق برای دریافت گواهی سوء پیشینه اقدام کنند و دریافت گواهی سوء پیشینه را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با اشاره به اطلاعیه شماره (۴) ستاد انتخابات کشور در خصوص فرآیند ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بر اساس تبصره‌ سه ماده‌ ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

سید مهدی طلائی مقدم خاطر نشان کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق می‌توانند با مراجعه به دفتر خدمات قضایی، یا دفتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضاییWWW.ADLIRAN.IR  نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه برای دریافت گواهی سوء پیشینه نیاز به معرفی نامه فرمانداری نیست،تصریح کرد: داوطلبان، دریافت گواهی سوء پیشینه را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندار بافق بر ضرورت دریافت به موقع گواهی عدم سوء پیشینه تاکید کرد و گفت : با توجه به شرایط کرونایی، موکول کردن دریافت سوء پیشینه به روزهای پایانی، ممکن است به ازدحام جمعیت در مراکز و دفاتر صادر کننده گواهی بی انجامد.

طلائی مقدم افزود: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی وزارت کشور ، ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات شوراها در مناطق شهری از ۲۰ اسفند امسال و در مناطق روستایی از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ شروع می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا