رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تصویب ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۷ واحد تولیدی یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

یزدفردا: محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به درخواست‌های ارائه شده از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی یزد برای دریافت تسهیلات اظهار داشت: این درخواست‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و ۳۷ واحد تولیدی و صنعتی استان برای دریافت ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۱۴۲ میلیارد تومان از این مبلغ در زمینه تسهیلات رونق تولید جدید و یک میلیارد تومان هم مربوط به تسهیلات تبصره ۱۸ و شامل سرمایه در گردش و سرمایه ثابت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ۱۹ اردیبهشت ۹۴ در استان عنوان کرد: با تصویب مصوبات این کارگروه تاکنون اشتغال ۵۰ هزار نفر در این خطه تثبیت شد.

علمدار یزدی، عمده موارد مطرح شده را به ترتیب مسائل بانکی، بیمه تامین اجتماعی، مباحث مالیاتی، هزینه های مصرفی گاز و برق بیان کرد.

استان یزد در سال جاری موفق به کسب رتبه دوم ملی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بین استان‌های کشور و با اختلاف بسیار ناچیز با استان اول شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا