نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای رفع تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی باید ابتدا آن را با تلاش و تولید بیشتر خنثی کرد.

یزدفردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بهترین راه برون‌رفت از تحریم دشمنان، ایستادگی و سازندگی در داخل کشور است.

وی ادامه داد: به جای التماس به دشمنان برای رفع تحریم باید همه مسوولان و جوانان مومن و انقلابی و شرکت‌های دانش بنیان با برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای تقویت اقتصاد و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اقدام مناسب تلاش کنند.

امام جمعه یزد به کرونا و ساخت واکسن آن در کشور اشاره کرد و با قدردانی از فعالیت‌های علمی و تحقیقی صورت گرفته از سخنان مقام معظم رهبری در تحریم واکسن آمریکا و انگلیس  حمایت و قدردانی کرد و عمل به آن را خواستار شد. 

ناصری اظهار کرد: مگر می‌شود تسلیم خواسته‌های دشمنان شد و باید با دانش و ارزش نهادن به جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی که برای رفع تحریم و ساخت واکسن و خدمت به مردم فعالیت دارند روز به روز برای توفیق نظام  اسلامی سخت کار کرد.

وی به گرانی‌ها در جامعه که فشار زیادی بر مردم ضعیف جامعه وارد کرده اشاره کرد و از مسوولان خواست با افزایش نظارت‌ها برای کمک به مردم و تقویت قدرت خرید آنها بیش از گذشته وظایف خود را دقیق و جدی انجام دهند که مطالبه عمومی  است.

امام جمعه یزد همچنین از مردم خواست برای پیشگیری از کرونا در رعایت نکات بهداشتی بیش از گذشته اقدام لازم را انجام دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا