معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 23 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد، ابرکوه، خاتم و اردکان در جشنواره قرآنی کشوری باران وحی حائز رتبه‌های برتر شدند.

یزدفردا: معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 23 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد، ابرکوه، خاتم و اردکان در جشنواره قرآنی کشوری باران وحی حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد اسلامی منش، در حاشیه مراسم تجلیل از نفرات برتر جشنواره قرآنی باران وحی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل آستان مقدس سید نصرالدین (ع) برگزار شد، گفت: 23 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد، ابرکوه، خاتم و اردکان در جشنواره قرآنی کشوری باران وحی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: جشنواره سراسری باران وحی باهدف شناسایی و ارتقاء استعدادهای قرآنی، ادبی، هنری مددجویان در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و به‌صورت مجازی در قالب آماده‌سازی فیلم‌های سه الی ۱۵ دقیقه‌ای در هر رشته به‌صورت مجزا انجام شد.

وی ادامه داد: 523 اثر از شهرستان‌های مختلف در رشته‌های مختلف به دبیرخانه استانی ارسال شد که از این تعداد 70 اثر پذیرفته و به دبیرخانه کشوری راه یافتند و از بین این آثار 23 اثر موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

اجرای سرود "داغ غربت" توسط گروه سرود دانش‌آموزی میعاد یزد ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا