استاندار یزد گفت: به منظور تسهیل در صادرات محصولات گلخانه ای درصدد برقراری خط مستقیم هوایی به روسیه هستیم.

یزدفردا: محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص اخذ بیمه صندوق کارفرمایی فعالین بخش کشاورزی و دامپروری، گفت: به منظور پیگیری مباحث و خواسته‌های مطرح شده در نشست، مکاتباتی با معاون رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این طرح، پیگیری‌های لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت می‌گیرد.

استاندار با اشاره به اقدامات استان برای رفع مسائل و چالش‌های حوزه حمل ونقل گفت: نشست‌های مختلفی در این خصوص برگزارشده که جمع بندی‌های خوبی را نیز در برداشته که باید این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب تداوم یابد.

او همچنین اظهار داشت: پیشنهاد تشکیل شرکت تعاونی حمل ونقل استان در همین راستا بوده و می‌تواند کمک شایانی برای رفع مشکلات این حوزه باشد.

استاندار یزد در ادامه به پیگیری بحث حمل ونقل هوایی محصولات گلخانه‌ای اشاره و افزود: در تلاشیم تا یک خط پروازی بین ایران و روسیه در یزد داشته باشیم.

طالبی در انتها بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ستاد تسهیل استان، برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، کشاورزی و دامپروری تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا