فرمانده انتظامی استان یزد با تایید سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر یزد از انجام اقدامات پلیسی برای دستگیری عوامل این سرقت خبرداد.

یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد یکشنبه شب در این خصوص گفت: در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امشب وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یکی از خیابان‌های فرعی بلوار ۱۷ شهریور شهر یزد به پلیس اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع از وقوع این سرقت ، ماموران پلیس بلافاصله به محل اعزام و بررسی های لازم را در این زمینه انجام دادند که در این رابطه با تشکیل تیم هایی از کارآگاهان مجرب پلیس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

بهدانی فرد با بیان اینکه این واحد صنفی در یک محل خلوت و بدون مجوز و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مشغول به کار بوده، ادامه داد: بررسی ماموران نشانگر آن است که چند سارق که یکی از آنها مسلح بوده مقادیری طلا را از این مغازه به سرقت برده‌اند.

حدود سه سال قبل نیز ۲ سارق مسلح پس از قتل یک طلافروش جوان در یکی از پارکینگ های شهر یزد با استفاده از کلیدهای مغازه، مقادیری طلا به سرقت بردند که با شناسایی و دستگیری آنان، عامل مرگ این طلا فروش حدود یک سال قبل قصاص شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا