رییس حوزه هنری یزد گفت: مجموعه شعر «نسخه محرمانه» اثر سید محمدصادق آتشی به همت این نهاد انقلابی در استان یزد منتشر شد.

یزدفردا: محمدصادق کوچک‌زاده از چاپ و انتشار مجموعه شعر «نسخه محرمانه» سروده سید محمدصادق آتشی شاعر یزدی خبر داد.

وی افزود: این کتاب در ۱۴۴ صفحه و قطع رقعی به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار کتاب شد.

رییس حوزه هنری یزد با بیان این‌که «نسخه محرمانه» شامل شعرهای آیینی و عاشقانه و رباعیات این شاعر خوش ذوق و اولین اثر منتشر شده اوست، ادامه داد: این اثر، گزیده اشعار یک دهه زندگی ادبی این هنرمند قبل از 22 سالگی را در برمی‌گیرد.

عباس غلامی با اشاره به تداوم انتشار کتاب در این نهاد از چاپ آثار تعدادی از نویسندگان و شاعران یزدی در آینده نزدیک خبر داد.

سید محمدصادق آتشی متولد ۱۳۷۴ در یزد، دانشجوی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد از هشت سالگی علاقه زیادی به شعر داشت و از همان موقع به اهتمام پدرش استعدادش در شعر شکوفا شد.

وی از سال ۱۳۹۰ جدی‌تر شعر را دنبال کرد و در برخی جشنواره‌ها و کنگره‌های شعر استانی و کشوری خوش درخشید.

آتشی در سال ۱۳۹۴ در دیدار جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب، شعر «وحدت اسلامی» را در حضور ایشان خواند.

این شاعر، آهنگساز و خواننده که در سال‌های اخیر بیش از ۵۰۰ سرود با استفاده از اشعارش برای گروه‌های استانی، کشوری و بین‌المللی تولید شده، این روزها بیشتر در عرصه سرود و تقویت گروه‌های سرود در کشور فعال است و علاوه بر آن در حوزه شعر آیینی و ارزشی انقلاب اسلامی نیز قلم میزند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا