با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد از مادر شهید میرزا مهدی علی محمدی به‌عنوان بانوی جانباز و ایثارگر در اردکان تجلیل شد.

یزدفردا: در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان به همراه جمع دیگری از مسئولین استان و شهرستان اردکان با خانواده شهید میرزا مهدی علی محمدی اردکانی دیدار کردند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا، گفت: شهدای ما مظهر عرفان و عاشق خداوند بودند و با معرفتی که به ذات الهی داشتند به بالاترین درجه قرب الهی رسیدند و فداکاری و ایثار شهدا موجب ماندگاری اسلام و انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم در این دیدار بابیان اینکه هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اولین کنگره ملی تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر استان برگزار می‌شود، افزود: در کشور ۱۷ هزار بانوی شهید و جانباز داریم و استان یزد ۴۸ بانوی شهیده و جانباز دارد که ۲۶ نفر از آن‌ها جزو شهدا هستند.

در این دیدار، خانواده شهید علی محمدی نیز به بیان برخی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

گفتنی است که شهید میرزا مهدی علی محمدی اردکانی در تاریخ ۲۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای پنج آسمانی شد همچنین مادر بزرگوار شهید علی محمدی نیز در سال ۱۳۸۵ و در جریان سفر به عتبات عالیات در عملیات تروریستی به درجه جانبازی نائل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا