مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد پیشگام در استان یزد گفت: مطالبه‌گری مومنانه و منصفانه در مردم یزد با برگزاری این رویداد تقویت می‌شود.

یزدفردا: حجت الاسلام علیرضا نجیمی صبح چهارشنبه در نشست خبری اولین رویداد پیشگام در استان یزد با اشاره به نقش مهم مردم در برهه های مختلف و اثرگذاری آنها اظهار داشت: تلاش ما آموزش به مردم در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی است.

وی افزود: یکی از مباحثی که امروز با آن مواجه هستیم، نا امیدی مردم در رابطه با اتفاقاتی است که باید در کشور اتفاق بیفتد اما هنوز شاهد آن نیستند و نگاه عامه مردم در این زمینه نا امیدانه است در حالی که نقش مردم در رسیدن به برخی اهداف و قله ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نجیمی عنوان کرد: سازمان تبلیغات تلاش دارد در کنار فعالیت های دینی و تبلیغی خود، وارد بحث آموزش شود و در این راستا رویدادی در استان طی روزهای آینده شکل خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در قالب این رویداد، از سویی نقش مردم در قالب‌های مختلف به آنها یادآوری می شود و از سوی دیگر نقش و اثرگذاری مردم را به مسئولان یادآوری خواهیم کرد و تلاش داریم در استان یزد در طیف‌های مختلف این وظیفه را انجام دهیم.

وی یادآور شد: این مدل کار قرار است در 30 استان اجرا شود که یزد بعد از همدان، دومین استانی است که میزبان اجرای این رویداد خواهد بود.

نجیمی عنوان کرد: معتقدیم اگر به دنبال اتفاقات و تحولات خوب در مسیر پیشرفت کشور هستیم باید از ظرفیت های موجود مثل مداحان، هیئات مذهبی و ... استفاده کنیم و اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: باید نقش مطالبه گری مردم از مسئولان را پررنگ کنیم و اگر بتوانیم مطالبه گری مومنانه و منصفانه و به موقع را ترویج دهیم و آن را با حفظ آبرو و شخصیت افراد انجام دهیم، شاهد رویدادهای خوبی در کشور خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا