مشکلات منطقه میانکوه شهرستان مهریز چهارشنبه شب با حضور محمدرضا صباغیان نماینده شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه توسعه این منطقه در دهیاری روستای منشاد بررسی شد.

یزدفردا: صباغیان در این نشست یکی از مشکلات اصلی مردم روستاهای دهستان میانکوه در بخش مرکزی این شهرستان کمبود آب شرب دانست و گفت: فرسودگی شبکه مهمترین عامل هدر رفت آب در این دهستان است که بخشی از این مشکل باید با تامین اعتبار و رفع مشکلات فرسودگی شبکه برطرف شود. 

وی ادامه داد: برای ماندگاری مردم و جوانان در روستاها باید مسوولان با همکاری مردم و هم‌افزایی نسبت به رفع برخی مشکلات مهم و حل دغدغه‌های آنها که یک مطالبه برحق است بیش از گذشته وظایف قانونی خود را در سطح شهرستان انجام دهند.

نماینده مجلس با اشاره به  اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوبی در روستاها به خصوص طی سال‌های اخیر صورت گرفته اظهار کرد: حل مشکل اینترنت  و مرمت محل شبکه‌گذاری طرح گازرسانی به روستاهای منطقه جزو دیگر مطالبه‌ای است که پیگیری می‌شود.

صباغیان به انجام امور فرهنگی و اشتغالزایی در کنار امور عمرانی  اشاره کرد که از اهمیت برخوردار است و باید زمینه ارتقای دینی و علمی مردم و جوانان ساکن در مناطق روستاها را همواره مسوولان در هر موقعیتی که هستند جدی مدنظر  قرار دهند.

در این کارگروه بخشدار مرکزی و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی منطقه گزارشی از آخرین وضعیت و مسایل و مشکلات ارایه کردند . 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا