نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال آینده ۲۰ هزار نیروی مورد نیاز در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان کشور استخدام می‌شوند.

یزدفردا: قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز گفت: به دلیل مشکلات جدی که در بخش درمان وجود دارد برای جذب نیرو، تامین منابع انجام شده و آزمون طبق مقررات برگزار و نیروی مورد نیاز انسانی جذب می‌شود.

او از جذب و تبدیل وضعیت نیرو‌ها در سال جدید خبر داد و افزود: رشد اعتبارات وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰، ۴۷ درصد و در بخش بهداشت و سلامت با توجه به شرایط کرونا بیش از ۷۰ درصد است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب این موضوع در کمیسیون تلفیق ابراز امیدواری کرد که در صحن مجلس نیز به تصویب برسد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: توسعه بیمارستان مهریز با همکاری خیران از سال‌های قبل آغاز شده و برای تامین بودجه و تجهیز آن پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

او ساخت کلینیک تامین اجتماعی در مهریز به عنوان مطالبه جدی مردم را بسیار مهم خواند و تأکید کرد که عملیات اجرایی ساخت این کلینیک در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا