فرماندار بافق خطاب به عوامل اجرایی انتخابات: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، رعایت قانون، توجه به حقوق مردم و اصل بی طرفی در سایه آرامش و تعامل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با توجه به برنامه زمانبندی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر با دعوت سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق، جلسه معتمدان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بافق به منظور انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات 1400 با حضور فرماندار، اعضای ستاد انتخابات بافق، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان، روحانیون و 30 نفر از معتمدین شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه برای تشکیل هیئت اجرایی انتخابات از اقشار و افراد معتمد با سلابق متعدد دعوت شده است، گفت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: امانت داری، رعایت قانون از طرف مجریان، برگزارکنندگان و داوطلبان اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

وی توجه به حقوق مردم و تاکید بر اصل بی طرفی را از اصول و سرلوح کار مجریان انتخابات برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با تعامل، آرامش و جلب اعتماد، مردم را برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات 1400 دعوت کنیم.

در ادامه احمد برزگری، رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از دقت عمل کار و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در قبال سایر انتخابات مطالبی را بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا، سلامتی مردم به عنوان رای دهندگان و مجریان انتخابات بسیار حائز اهمیت می باشد.

در ادامه ‌پس از رأی گیری از معتمدین مدعو که پیش از این به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات رسیده اند، با توجه به ادغام هیات اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر،  9 معتمد اول به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی ریاست جمهوری و 8 نفر اول در هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر بافق  و پنج معتمد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

برابر نتایج رأی گیری، اعضای اصلی به ترتیب بالاترین رأی به این شرح انتخاب شدند:


-          هیئت اجرای انتخابات ریاست جمهوری : مهدی طالعی، ولی اله رنجبر، محمدرضا دهقانزاده، رضا شریعتی، محمدحسین تفکری، عباس حاجی حسنی، حمید رحیمی، سید مصطفی فخر و مسعود دانشی

-          هیئت اجرای انتخابات شورای اسلامی شهر بافق: مهدی طالعی، ولی اله رنجبر، محمدرضا دهقانزاده، رضا شریعتی، محمدحسین تفکری، عباس حاجی حسنی، حمید رحیمی و سید مصطفی فخر


همچنین برابر نتایج رأی گیری، اعضای علی البدل به ترتیب بالاترین رأی به این شرح تعیین شدند:

سید محمد حکیمی، مهدیه کوهگرد حسینی، محمدرضا رحیمی، کاظم ناظمی و محمدجواد کوشکی زاده










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا