یزدفردا "همايش نقد و بررسي بازيهاي رايانه اي با رويکرد به مقوله ي آخر الزمان روز چهارشنبه 26 فروردين سال جاري در محل سينما دانش آموز با حضور بيش از 400 نفر از نوجوانان و جوانان و حتي برخي از والدين برگزار شد .
در اين همايش که به همت گروه شهيد مجاهد سيد عباس موسوي و با همکاري حوزه هنري برگزار شد ، مهندس مهدي حق وردي به عنوان کارشناس و سخنران برنامه به بررسي جايگاه بازيهاي رايانه اي و کارکرد آن در اجتماع و ذهن جوانان پرداخت.
حق وردي در اين جلسه گفت:  صنعت بازي هاي رايانه اي به يکي از پرسود ترين صنايع براي توليدگنندگان و پرطرفدارترين سرگرمي ها براي بسياري از افراد در سطح دنيا تبديل شده است.
اين بازيها به علت ويژگي هاي خاص بخود به شواليه هاي مجازي ، جذاب و قدرتمند در راستاي ناتوي فرهنگي و جنگ صليبي غرب عليه اسلام بدل شده است.

مهندس حق وردي با پخش کليپهاي از بازيهاي رايانه اي مثل بازي سام ماجراجو ، آيين قاتل ، بازي counter و چند بازي ديگر به تخريب اسلام در اين بازيها اشاره کرد و افزود : در اين ميان سوژه جذاب و جهاني " آخرالزمان " محور ساخت بسياري از بازي هاي ويديويي شده است . هم اکنون در صنعت بازي ها انواع مختلفي از آخرالزمان رو مي توان مشاهده کرد که مي توان به آخرالزمان تکنولوژيک ، آخرالزمان تخيلي ، آخر الزمان طبيعي و آخر الزمان ديني اشاره کرد که به تعداد آن منجياني هم وجود دارد که اين منجيان که همان کاربران بازي هستند در مقام نيروهاي ناجي جهان که قالبش غالبا آمريکايي و يا انگليسي هست در نقش پليس جهاني حاضر شده و با انسانهاي شيطان صفت در قالب سازمانها ، گروها و حتي دولت هاي تروريستي که غالب اين تروريستها مسلمان و ياايراني و يا در حمايت ايراني ها و در امکان اسلامي مستقر هستند قصد دست گرفتن قدرت رو دارند.
حضور قشر عظيمي از جوانان و نتايج مثبت نظرسنجي نشان دهنده موفقيت و اهميت برگزاري اين گونه جلسات مي باشد که براي مسئولين امر جاي بسي تأمل دارد .
شايان ذکر است حق وردي مقالاتي در مورد بازيهاي رايانه اي کار کرده است که علاقه مندان به اين مطلب مي توانند به وبلاگ شخصي حق وردي به آدرس  http://mhta.persianblog.ir
 مراجعه نمايند.

تاخیر در انتشار خبر به دلیل مشکلات فنی یزدفردا بوده است . 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا