یک مرد 40 ساله در شهرستان اشکذر استان یزد چندی پیش گم شده بود که پس از 2 روز تلاش، پیکر بی جان او پیدا شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از رکنا، سید کاظم بزاز زاده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از گم شدن مرد ۴۰ ساله در منطقه فیروز آباد، تیم‌های امدادی هلال احمر به منطقه فیروز آباد این شهرستان اعزام شدند.

بزاز زاده با اعلام این خبر افزود: ۲۰ نیروی امدادی در قالب چهار تیم به همراه نیرو‌های مردمی، بسیج، نیروی انتظامی و خانواده فرد مفقود شده، به جستجوی مناطق پر تردد فرد گمشده پرداختند.

بزاز زاده عنوان کرد: استفاده از مدل خطی تجسس، علامت گذاری ارزیابی محل، ارتباط با مرکز پیام نیروی انتظامی و هماهنگی میدانی تیم‌ها از اقدام‌های انجام شده این عملیات بود که عملیات جستجو و نجات تا ساعت‌های ابتدایی صبح انجام گرفت.

او با بیان اینکه در ادامه مناطق ارتباطی فرد به کمک خانواده فرد، مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: مجددا در ساعت هفت صبح مرحله دوم تجسس صورت گرفت و مناطق مختلف به صورت گروه‌های دو نفره مورد تجسس قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر، گفت: پس از جستجو بیش از ۲۱ ساعت در ساعت ۱۹:۰۸ دیشب متاسفانه جسد فرد در نزدیکی استخر کلانتری (منطقه‌ای گودال مانند) پیدا و به مقام انتظامی اطلاع داده شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا