سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان یزد با تاکید بر اینکه والدین از کودکان خود در برابر کرونا به صورت ویژه مراقبت کنند گفت: همشهریان به منظور حفظ سلامت خود فعالیت‌ها و ارتباطات اجتماعی غیر ضرور خود را به حداقل برسانند.

به گزارش یزدفردا به نقل از تسنیم، علی صالحی اظهار داشت: با نهایت تاسف وضعیت استان یزد به لحاظ شیوع بیماری کرونا وضعیت بسیار نامناسبی دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در هفته‌های آینده با شرایط بسیار سختی در حوزه بهداشت و درمان استان یزد رو به رو می‌شویم.

وی گفت: تعداد بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد، امروز از 550 نفر فراتر رفت و تعداد بیماران بد حال در حال افزایش هستند که این نگرانی را ایجاد می‌کند که این هفته و هفته بعد شرایط سخت‌تری را داشته باشیم.

صالحی تصریح کرد: روند ابتلا به کرونا در استان یزد همچنان صعودی است و بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های استان یزد هم روزانه سه رقمی است و در شبانه روز گذشته، 138 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

وی گفت: آمار بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه به 100 نفر رسیده است و نشان‌دهنده این است که بستری افراد مشکوک به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به هفته گذشته به دو برابر افزایش یافته است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان یزد افزود: صمیمانه از مردم استان درخواست دارم به خاطر حفظ سلامتی خود و اطرافیان به رغم رعایت همه پروتکل‌ها، فعالیت‌ها و ارتباطات اجتماعی غیر ضرور خود را به حداقل برسانند و از کودکان خود مراقبت ویژه داشته باشند.

صالحی ادامه داد: با شرایط کنونی و پیش‌بینی روند افزایش بیماری به احتمال زیاد محدویت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر هم در استان یزد تمدید می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا