از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون (شش روز) 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش یزدفردا، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون (شش روز) 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه 84 آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون (شش روز) 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تاکنون حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال روزانه حداقل ۱۵ هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده ایران همدل طبخ و در قالب طرح هم‌سفره (اطعام مهدوی) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷  نیز به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته‌شده است.

تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا