بیش از ۲ هزار نفر در کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل یزد شرکت کردند.

به گزارش یزدفردا، دبیر اجرایی کنگره طب تولید مثل یزد با اشاره به استقبال خوب از کنگره در این چند روز گفت : در ۱۰ وبینار این کنگره ۸۸ سخنران صاحب نظر مدعو از ایران و کشور‌های انگلستان ، آمریکا، نیوزیلند، استرالیا، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، اندونزی، امارات متحده، آلمان و اسکاتلند داشتیم که مسائل بروز دنیا در طب تولید مثل را در این کنگره ارائه کردند.

عبدلی حمایت از پروژه‌ها و اندیشه‌های نو در زمینه طب تولید مثل را هدف اصلی کنگره بیان کرد و افزود: از مجموع ۵۰۰ مقاله رسیده به دبیر خانه ۵۷ اثر به صورت سخنرانی و ۱۶۷ اثر به صورت پوستر برگزیده در این دو کنگره ارائه و ۱۴ مقاله برگزیده دانشجویی جوائزی داده خواهد شد.

وی گفت: کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این کنگره افزود:تمامی مقالات ارائه شده به این دبیر خانه با محور‌های اصلی کنگره شامل زنان و ناباروری، جنین شناسی، تکنیک‌های کمک باروری، اورولوژی، آندرو لوژی، زنتیک تولید مثل، سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی و مهندسی بافت و همچنین کووید ۱۹ و طب تولید مثل با زبان انگلیسی است.

نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک در پژوهشکده علوم تولید مثل برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا