مسوولان و مردم شهرستان بهاباد، همزمان با دیگر شهروندان کشور ۲۸ خرداد به دنبال خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های اخذ رای هستند.

دراین راستا مدیراداره آموزش وپررش بهاباد با اشاره به اینکه هر رأی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است گفت: انتخابات، جهاد عمومی و مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

حسن رزاقی بهابادی مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد با بیان اینکه  همه آحاد مردم ایران زمین باید به پای صندوق رأی بیایید، هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور و حل شدن مشکلات را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند اظهارداشت :  حضور در پای صندوق رأی و صف‌های پرشور، دشمنان را عصبانی و ناراحت می‌کند.

وی بابیان اینکه باید توجه داشت که‌ کاری کنیم که توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و کسی را انتخاب کنیم که دغدغه برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درست نکند و مطیع رهبر باشد افزود : هر لحظه در امتحان الهی هستیم و امروز، انتخابات یک امتحان است که باید مراقب بود؛ اگر در این انتخابات بی‌تفاوت باشیم ضربه خواهیم خورد و همه وظیفه داریم پای صندوق‌های رای برویم تا نشان دهیم به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستیم.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهارداشت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، پشتیبانی از انقلاب اسلامی است و این افزایش مشارکت سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رزاقی بهابادی حضور در پای صندوق‌های رای را حضور در میدان نبرد با دشمنان و بدخواهان ایران، اسلام و مردم ایران عنوان کرد و گفت : مردم با همه سلایق سیاسی روز ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رای چهره زیباتری از ایران را به رخ همه دشمنان می‌کشند.همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه بزرگ در 28 خرداد 1400 بیان داشت : سال ۱۴۰۰ یکی از سال های سرنوشت ساز کشور است و رخداد بزرگی به شمار می رود که چهار سال سرنوشت کشور را رقم می زند بنابراین اکنون که کشور ما با هدایت مقام معظم رهبری در مسیر توسعه و پیشرفت است، باید این سرعت را با حضورمان در انتخابات افزایش دهیم.

جامعه فرهنگیان شهرستان بهاباد همگام با دیگر مردم ایران اسلامی درروز انتخابات حضوری چشمگیر خواهند داشت وبا شرکت خود درانتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید بهاباد

مشارکت حداکثری درانتخابات قلب ولایت را شادمان میکند

رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران بهاباد بابیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو قلب ولایت را شادمان ساخته و دشمنان اسلام ناب محمدی را به عقب خواهد راند تا راه شهدا و امام راحل(ره) تداوم یابد گفت : مردم و ملت ما در همه صحنه ها در هر شرایطی برای رسیدن به اهداف نظام حضور پیدا می کنند .

علیرضا تیموری درزمینه حضورومشارکت مردم درخلق حماسه ای دیگردرروز 28 خرداد ماه افزود :همه باید زمینه حضور حماسی مردم را در انتخابات فراهم کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید بهاباد با اشاره به اینکه  در شرایطی که دشمنان قسم خورده  نظام  تلاش دارند تا  با تبلیغات منفی مردم  را از حضور در انتخابت مأیوس کنند مردم با حضور پرشور و حماسی خود، این توطئه دشمن را نیز خنثی کنند بیان داشت : انتخابات این دوره ریاست جمهوری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید با انتخاب فرد شایسته، متعهد و انقلابی، مشکلات موجود از جمله مسائل اقتصادی را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ٢٨ خرداد باید دشمنان را مایوس کنیم، اضافه کرد: مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب نمایند ضمن اینکه آگاهان و دلسوزان نیز باید روشنگری کنند.

تیموری با بیان اهمیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و برگزاری انتخابات  این شوراها در ٢٨ خرداد همزمان با انتخابات رییس جمهوری اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید باتقوی ، دیندار  و با تجربه باشد لذا مردم باید با آگاهی افراد اصلح را برگزینند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد

ملت ایران با حضورحد اکثری درانتخابات پاسخ قاطعی به توطئه های دشمنان خواهند داد

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد بااشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تبلیغات سوء و توطئه‌های خود سعی در ناامیدی مردم دارند این درحالی است که ملت ایران با حضور حداکثری و آگاهانه خود در روز ۲۸ خرداد پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد گفت : مردم ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در عرصه انتخابات با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم.

حمید دهقان بهابادی با بیان اینکه کمرنگ شدن انقلاب اسلامی و بی رونقی انتخابات از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام اسلامی است که همواره مأیوس می شوند افزود : انتخاب شخص اصلح و متخصص و دانا به امور و متعهد و انقلابی از ویژگی هایی است که ملت ایران باید در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به آن توجه کنند.

وی بابیان اینکه انتخابات پرشور دشمن را به کلی مایوس می کند، گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ نسبت به سایر انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است از این رو مشارکت حداکثری مردم می تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را کاملا ناامید سازد چرا که امروز دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوخته اند.

حضور حداکثری در انتخابات امسال لازم و ضروری است، افزود: حضور در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند. کمرنگ شدن انقلاب و بی رونقی انتخابات از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام است و مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب کنند.

رئیس کمیته امداد بهاباد درادامه بیان داشت : این انتخابات اولین انتخاباتی است که بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که نیاز هست تمام آحاد مردم به ویژه نسل جوان برای حضور و انتخاب اصلح گام بلندی را برای سربلندی ایران اسلامی بردارند.

رئیس جمعیت هلال احمربهاباد

حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می‌کند

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد بااشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهروروستا گفت : در انتخابات با اثر انگشت خود، فردی را برای یک دوره چهار ساله به مسئولیتی مهم نظیر ریاست جمهوری تعیین می کنیم؛ بنابراین در نتیجه انتخاب خود شریک هستیم و باید برای گزینش فرد اصلح و توانمند، تدبر و تامل داشته باشیم.

حسن رضا پور بهابادی به حضور حداکثری مردم در انتخابات دعوت  کرد و افزود : از اصرار دشمن برعدم شرکت باید بفهمیم که وظیفه ما  چیست، مبادا در صف دشمنان قرار بگیریم، مبادا در زمین آمریکا، اسرائیل و عربستان بازی کنیم و مبادا در صف منافقین قرار بگیریم.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد انتخابات را یکی از ابزارهای حضور و مشارکت مردم در نظام‌های مردم  سالار عنوان کرد و گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر اقتدار، اعتماد عمومی، انسجام ملی و همبستگی است.

رضاپور با اشاره به اینکه انتخابات مسئله مهمی است که  مردم  به خوبی می‌دانند حضور آنها  در صحنه  رای  گیری  و انتخابات چقدر موثر است افزود : حضور گسترده مردم  در انتخابات توطئه  دشمنان نظام  را خنثی می‌کند.

وی ساده‌ترین و بدیهی‌ترین انتقام از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: دشمنان همواره از اتحاد و همدلی ملت ایران واهمه داشته و هدفشان از بین بردن اتحاد بین مردم به هر قیمتی است.

رضا پور ادامه داد :  باید با انتخاب فرد اصلح و کارآمد و حضور در پای صندوق‌های رای، شور و نشاط را باهم به جامعه برگردانیم و همانند گذشته با همدلی و تکیه بر توانایی و قدرت جوانان این مرز و بوم برای پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی ، علمی ،بهداشت و درمان و و رفاه اجتماعی را برای جامعه فراهم کنیم.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان برگزار می‌شود. .

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا