نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری: منافقانی که زمانی با دلایل پوچ و بی اساس، دست به ترور اقشار مختلف جامعه داشته اند، امروز هم برای انتخابات ما نقشه می‌کشند.

به گزارش یزدفرداآیت الله وافی با صدور پیامی از قشر‌های مختلف مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورا‌های شهر و روستا دعوت کرد.

در این پیام آمده است: دهه اول ماه ذی القعده مصادف با دهه کرامت ایام ولادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها بر همه امت مسلمان و شما مردم شریف استان یزد تبریک عرض می‌نماییم.

خداوند متعال در آیه ۱۲۰ سوره توبه می‌فرمایند:
بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ

خداوند برای آن‌ها در برابر هر مصیبتی که در در راه خداوند و تقویت دین ببینند، مثل گرسنگی، تشنگی، رنج و بدان صورت کفار را به خشم بیاورند و به آن‌ها آسیب برسانند، یک عمل حسنه و صالح در نامه اعمالشان می‌نویسد، به دلیل آنکه اینان نیکوکار و محسنند و خداوند هم هرگز اجر نیکوکاران را تباه نمی‌کند و بطور کامل و بدون هیچ کاستی، پاداش آن‌ها را می‌دهد، بلکه از فضل خود، بیشتر ازاستحقاقشان هم به آنان می‌بخشد.

با توجه به این آیه قرآن و نظر مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار که حکم به شرکت در انتخابات دارند، بر همه ما لازم است در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز شرکت کنیم و با حضور خود خشم کفار و معاندین انقلاب و دین راستین الهی را برانگیخته و ثواب عمل صالح در نزد خداوند متعال داشته باشیم ان شاء الله.

کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا در بسیاری از زمینه‌ها از جمله پزشکی، صنایع دفاعی، فناوری‌های نانو، دانش هسته‌ای و ... در دنیا حرف برای گفتن دارد. این‌ها خدمات بزرگی است گرچه مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و نداشتن دانش اقتصادی است، وجود دارد، اما نباید پیشرفت‌ها را نیز نادیده گرفت.

پس ما باید رای بدهیم، اجتماع خود و عزت کشور را حفظ کنیم و اجازه ندهیم خون شهدا و زحماتی که برای این انقلاب و نظام کشیده شده، هدر برود.

باید توجه داشته باشیم که همان منافقانی که زمانی با دلایل پوچ و بی اساس، دست به ترور اقشار مختلف جامعه داشته اند، امروز هم برای انتخابات ما نقشه می‌کشند و ما باید مراقب باشیم و فریب دشمنان و تبلیغات سوء آن‌ها را نخوریم و گوش به فرمان خدا و پیامبر خدا و، ولی فقیه زمان باشیم و برای رضای خدا رای بدهیم، زیرا هر کسی که پای صندوق رای حاضر نشود در حقیقت به ظلم و جنایت و زورگویی دشمنان این کشور رای داده است که این موجب خشم و غضب الهی می‌باشد.

ما باید برای رفع مشکلات کشورمان تلاش کنیم، باید چاره کنیم و چاره آن همیشه در صحنه بودن، انسجام، حرکت در مسیر آبادی ایران، تبعیت از رهبری و شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است چرا که باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا