فرماندار میبد: به جای فرمان صادر کردن و خودسانسوری باید با ارتباطات چهره به چهره به علاج ناهنجاری‌های اجتماعی بپردازیم.

به گزارش یزدفرداحسین فلاح در دومین جلسه گارگروه فرهنگی اجتماعی صیانت از خانواده بر لزوم ارائه آموزش خانواده و زناشویی به صورت محله به محله تأکید کرد و گفت: مطالبی که در فضای مجازی ارائه می‌شود، از آموزش‌های رسمی پیشی گرفته و همه مسائل را بیان می‌کنند.

وی با انتقاد از کمرنگ شدن حضور مسئولان و روحانیان در چنین اجتماعاتی افزود: متاسفانه ما در این زمینه کوتاهی کرده و باید حضور خود را در اجتماعات و مسائل اجتماعی جامعه پررنگ کنیم.

رسول نصیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیز از پایلوت قرار گرفتن یکی از محلات میبد برای شناسایی آسیب‌های خانواده ظرف دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ خانواده مورد رصد قرار خواهند گرفت و آموزش و پرورش هم می‌تواند در اردوگاه بنستان برای خانواده‌ها برنامه داشته باشد.

اعلام اسامی شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی حین ازدواج از سوی اداره ورزش و جوانان، بهزیستی و دانشگاه‌ها برای رصد طلاق بین آموزش دیده ها، اعلام ثبت وقوع طلاق از سوی ثبت احوال به شورا، تشکیل جلسه با شورای جدید روستا با محوریت فرمانداری و بخشداری ها، اختصاص پایه بنر در سطح شهر برای نصب بنربا موضوع صیانت از خانواده و ارائه ارزیابی ۶ ماهه از آمار طلاق از مصوبات این جلسه بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا