مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به همراه معاونت طرح وتوسعه و مجری طرح از پروژه در دست احداث 63 به 20 کیلوولت پست سریزد بازدید کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد: مدیر عامل این شرکت ضمن بازدید از این پروژه، در جریان میزان پیشرفت طراحی، خرید تجهیزات و عملیات اجرایی پست سریزد قرار گرفت و با توجه به نیاز به این پست قبل از پیک بار 1401، تسریع در طراحی و عملیات اجرایی این پست را خواستار شد.

 توصیه به رعایت نکات موثر در زمینه مدیریت مصرف انرژی در اجرای عملیات ساختمانی از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد در این بازدید بود.

مجری طرح پست 63 به 20 کیلوولت سریزد در این بازدید، گزارشی از انتخاب پیمانکار، تامین تجهیزات و طراحی پست ارائه و میزان پیشرفت عملیات ساختمانی اتاق کنترل را 85 درصد اعلام کرد. 

لازم به یاد آوری است این پروژه شامل دوبی خط 63 کیلوولت ورودی و 2 دستگاه ترانس 63 به 20 کیلوولت هر یک به ظرفیت 40 مگاولت آمپر، 12 فیدر خروجی و 2 فیدر خازن و 2 فیدر تولید پراکنده است.

همچنین این پروژه با هدف پاسخگویی به رشد بار عمومی منطقه، افزایش قابلیت اطمینان برق شهرستان مهریز و همچنین کاهش تلفات شبکه با اعتباری بالغ‌ بر 360 میلیارد ریال در دست احداث است.

 

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا