همایش دوچرخه‌ سواری همگانی با حضور بیش از ۵۰ رکاب ‌زن به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عصر پنج شنبه در بهاباد برگزار شد.

فرمانده انتظامی بهاباد دراین همایش در گفتگو با خبرنگارایرنا گفت : در این همایش دوچرخه‌سواران مسیر حرکت خود رااز جوار آرامگاه علامه ملا عبدالله بهابادی طی مسیر خیابانهای شهید بهشتی میدان شهدا خیابان امام خمینی ره میدان پرستار و خیابان پاسداران تا گلزارشهدا بهشت محمدی بهاباد رارکاب زدند و هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

سرگرد حبیب عباسی دراین همایش درسخنانی با تبریک هفته ناجا وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس وشهدای نیروی انتظامی اظهارداشت: آرامش و امنیت امروز کشور ثمره خون پاک شهیدان بوده و موجب تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی شده است.

وی افزود: باید قدردان خون شهدا و جانفشانی آنان بوده و این قدردانی فقط با گرامی داشت یاد و خاطره والای شهیدان در سایه حمایت از ولایت فقیه و پیروی از دستورات دین مبین اسلام محقق می شود.

سرگرد عباسی با تاکید براینکه باید قدردان خون شهدا و جانفشانی آنان بوده و این قدردانی فقط با گرامی داشت یاد و خاطره والای شهیدان در سایه حمایت از ولایت فقیه و پیروی از دستورات دین مبین اسلام محقق می شود گفت : پلیس در راه تامین و تثبیت امنیت کشور شهدای زیادی تقدیم کرده است .

وی یاد وخاطره شهید رمضان فتوحی و حسینعلی محمدی را گرامی داشت وافزود : شهدا با تقدیم جانشان عزت، امنیت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و نیروهای انتظامی در ادامه راه شهدا تا پای جان پاسدار دستاوردهای شهدا هستند.

گفتنی است پویش پنجشنبه‌های بدون خودرو کمپینی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

همایش بزرگ دوچرخه سواری با شرکت بیش از 50 رکاب زن دربهاباد از جوار آرامگاه ملا عبدالله بهابادی بهابادبه طرف گلزار شهدا بهشت محمدی این شهر برگزارشد.

درپایان به 13 نفر ازشرکت کنندگان طبق قرعه جوایزی اهدا گردید .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا