فرماندار بهاباد در بازدید از روند واکسیناسیون در مرکز تجمیعی بهاباد و رعایت پروتکل های بهداشتی برخی مدارس، واکسیناسیون را تضمینی برای سلامت جامعه دانست و گفت: پوشش واکسیناسیون در جمعیت هدف بالای 12 سال شهرستان بهاباد به 76 درصد رسیده است.

به گزارش یزدفردافرماندار بهاباد از روند واکسیناسیون در مرکز تجمیعی بهاباد و رعایت پروتکل های بهداشتی برخی مدارس بازدید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی مردم برای دریافت واکسن  کرونا در شهرستان بهاباد صورت گرفته است، بر مراجعه هرچه سریعتر مردم برای واکسینه شدن در مقابل کرونا تأکید نمود.

وی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان و همراهی مردم برای تزریق واکسن کرونا گفت: پوشش واکسیناسیون در جمعیت هدف بالای 12 سال شهرستان بهاباد به 76 درصد رسیده است.

خانی زاده با بیان اینکه بالای 80 درصد دانش آموزان نسبت به تزریق واکسن اقدام نموده اند گفت: انتظار می رود با تسریع در واکسیناسیون جامعه و رعایت نکات بهداشتی، شاهد ابتلا و فوتی بالای کرونایی باتوجه به در پیش رو بودن پیک ششم نباشیم.

فرماندار بهاباد همچنین واکسیناسیون را تضمینی برای سلامت جامعه دانست و با اشاره به الزام داشتن کارت واکسیناسیون گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا کسانی که فاقد کارت واکسیناسیون کرونا باشند با محدودیت هایی جهت دریافت خدمات عمومی مواجه خواهند شده و این محدودیت ها در آینده افزایش خواهد یافت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا